09-03-07 natt

Är ganska trött faktiskt, men det känns tråkigt att gå och lägga sig ändå.
Kan skriva lite om igår :
Var först i skolan, sen slutade jag efter mitt grammatikprov som förövrigt gick bra.
Mötte Carro i centrum och vi drog hem till mig för att packa min saker eftersom jag skulle sova hos henne.
När vi packat drog vi vidare hem till henne, åt lite nudlar och gjorde lite kaffelatte.
Kollade på film också, efter det gick jag och duschade och sminkade mig.
Vi 6 ungefär åkte vi och mötte upp Ruby som skulle med hem till Carro och fixa sig lite och så .
Vid halvåtta var vi ungefär framme i Flemingsberg där vi skulle på fest, men eftersom min mor inte vill att jag ska dricka började vi tjafsa och det slutade med att jag var duktig och lyssnade på min mamma och åkte hme och kollade på film med dom istället.
Lina kom också och kollade med oss. Efter filmen gick jag och la mig direkt somnade blixtsnabbt faktiskt.

Idag :
Vaknade vid 9 och funderade på om jag skulle ringa och väcka Carro men jag tänkte att hon skulle få sova ett tag till så jag ringde vid tio istället, men då visade det sig att hon redan var vaken vid nio men jaja.
Hon fixade ordning sig hemma och började dra sig mot mig.
Jag fixade mig hemma och var ungefär klar när hon kom hit.
Runt 12 blev vi hämtade av Risto som skulle skjutsa oss till barnkalaset för min kusin som vi skulle hålla.
Kom runt 13 barn eller något, det funkade väl.
Vid halv fyra började vi åka hem. Väl hemma gick vi runt i centrum lite tills Carros tåg gick hem.
Nu är jag med Lina som ska sova kvar. Min mamma sov hos Ricky idag så vi är ensamma här inatt.

Inte mycket mera att skriva egentligen, ligger just nu och lyssnar på massa gammal musik bara.
Imorgon är det match som gäller. Ska kolla på när Huddinges juniorer som spelar.
Efter det kanske jag måste ta en tur på tunnelbanan och foto lite tills fotoprojektet som vi har.

Godnatt , eller kanske skriver någonting mer innan jag somnar!
pussss på er ! <3


Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0