Test

Namn: Isabelle
Piercingar: öronen
Tatueringar: inga.
Längd: 1.67
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: brunett
Är du kär i någon: nope , singel är bäst.
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland.
Tänker du på självmord: näej
Tycker andra att du är attraktiv: kan väl itne jag svara på ?
Dricker du alkohol: nej fan
Använder du droger: nej , aldrig i livet!
Röker du: har aldrig ens testat o stolt över det haha
Vilket shampoo använder du: olika
Vilken parfym använder du: Björn Borg.
Vad är du rädd för: säg vad jag inte är rädd för, enklare.
Gillar du att tvätta: kan inte (a)
Gillar du Berg-och-Dalbana: jahfan!

SENASTE..
Film du hyrde:
ehh.. ingen aning.
Film du köpte: måste ha varit byggare Bob till mina brorsor.
Låten du lyssnade på: Min och Linas låt.
Låten du hade på hjärnan: Samma.
Personen du ringde: Lina , I think.
Tv program du tittade på: Nån film på trean.
Personen du tänkte på: Eh, don't remember.

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
tror så.
Gråtit över en flicka: inte på samma sätt.
Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: nej
Blivit arresterad: nej.

ANTAL..
Gånger du varit kär:
  Inte många.
Gånger ditt hjärta brustit: Vetinte
Hjärtan brustit på grund av dig: Vetinte
Tjejer du kysst: inga
Gånger ditt namn varit med i tidningen: En tror jag.
Ärr du har på kroppen: haha ja, många.

SENASTE..
Bok du läste:
Måste varoit den där dåliga i skolan.
Personen du fick mail av: mig själv när jag skickade bilder.
Personen du fick brev av: Ojojoj, det var länge sen.
Personen du fick sms av: Pontus, Linas kille.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag.
Saken du köpte: Guitar Hero.
Vad har du gjort idag: Träffat Lina.
Var det kul: Ja.
Hur tidigt stiger du upp: på lovet, tidigast 10 
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra idag: Sova.
Är du seriös: Jahfan , alltid !
Vad är du allergisk mot: Inget.
Var har du ont: ingenstans just nu.
Använder du hårspray: Ja, ibland.
Kan du stå på händer: Inte riktigt min grej.
Favorit serie:  På tv? Greys anatomy

Håkan Hellström eller The Ark:
 Håkan Hellström
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Vetinte.
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: haha ja
Är du glad nu: Ja, skitglad!
Var du glad igår: Jahfan !
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Min mormor har gjort (a)
Vad dansar du till: En viss remix.
Stockholm är: bäst
Göteborg är: fint
Kan du sjunga: Nej fyfan!
Mer värt än guld: Vännerna
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti
Ett land jag helst vill besöka: New York

Kommentarer
Postat av: Lina

Längd: 1.67 - Eh? :O

Dricker du alkohol: nej fan - Drack du i torsdags då? Apelsinjuice?

Gillar du att tvätta: kan inte (a) - Du och jag tvättade ju ? :'D

Film du köpte: måste ha varit byggare Bob till mina brorsor. - Erkänn, det var till dig? ;)Personen du fick sms av: Pontus, Linas kille. - Det känns som en spark i ansiktet varje gång..

Är du seriös: Jahfan , alltid ! - Orre och Tage är födda seriösa!

Kan du sjunga: Nej fyfan! - Kan du ju?





2009-01-05 @ 02:40:17
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Lina: Jag är typ 1.67 och ja jag drack apelsinjuice , jag sa ju det till dig.

Haha, jo det var ju bara en tröja som blev missfärgad när vi tvättade.

Byggare Bob var till mina syskon i julklapp.

Haha, men det är lungt Lina, vi sa inget om dig ^^

Jag är alltid seriös oavsett vad!

Nej förfan, är en tondöv jävel här .

2009-01-05 @ 02:44:17
URL: http://bbarabella.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha, du är typ 1.64!

Och apelsinjuice. Mums!

Haha, bara en. WOHO!!

Tjena.. Du har säkert kollat på den mer än dem!

Mmh.. Tjena. HALLÅ, LITE MEDKÄNSLA. TACK?!

Yeye....

Säkert

2009-01-05 @ 02:46:06
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Linda

"Dricker du alkohol: nej fan"

LJUG LAGOM! :P

2009-01-06 @ 01:50:45
URL: http://bbaggen.blogg.se/
Postat av: Linda

& btw.. DU ÄR FANIMIG INTE 1.67!! :o jag är liksom 1.58 & du är inte sååå mkt längre än mig ;)

2009-01-06 @ 01:53:04
URL: http://bbaggen.blogg.se/
Postat av: Lina

ELLER HUR!!!

2009-01-06 @ 02:17:35
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Lina: Hörru du , du vet vad det handlade om .

Linda: Haha , jag har aldirg druckit någonting med alkohol i och ja jag är visst 1.67 (a) mätte mig igår (a) <3

2009-01-06 @ 03:50:24
URL: http://bbarabella.blogg.se/
Postat av: Lina

myttarN

2009-01-15 @ 21:43:32
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: plooooooooy

men haha xD här hoppar jag in..

jag e faktisk bara 155.. -.- o linda.. e du säker på att du e i58??



.. btw .. juice med vodka gills de. :P

<33

2009-01-25 @ 21:47:52

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0