I brist på något att göra.

Vem:
vem är i rummet med dig: min katt.
vem fick du senast sms av: Pontus
vem tänker du på nu: ingen faktiskt
vem pratade du senast i telefon med: Lina.
vems hus var du senast i: Mitt
vem önskar du var med dig nu: Ingen , vill ta det lungt själv
vem är din favoritsläkting: Måste nog var min farbror eller moster.
vem i din skola går dig mest på nerverna: Igen i den här skolan än iallafall.
Var:
var går du i skolan: Huddingegymnasiet
var är din mobiltelefon: bredvid mig
var är din mamma: i vardagsrummet
var sover du: I sängen?
var handlar du mest: måste nog var Gina Tricot
var fick du tag i tröjan du har på dej: Gina Tricot
vart åkte du senast bil: Till min mormor och morfar.
var i ditt rum är du: Sitter i sängen

Vad
vad åt du senast: Pizza
vad drack du senast: Hmm..
vad är det för färg på dina byxor: Svart
vad är den närmaste saken som är blå: Min kudde
vad gillar du mest med skolan: Vännerna


vad har du på fötterna: Ingenting
vad är din favorit färg: Lila och rosa
vilken film såg du senast: Kommer inte ihåg faktiskt
vad hör du just nu: Love games- Lady Gaga

Har du någonsin
sovit i en annan säng: Haha , ja såklart.
tyckt att din kusin är het: Har bara små kusiner , så nej.
sovit naken: När man var liten.
kört över hastighetsgränsen: Haha , kör inte.
målat om ditt rum: Japp
dansat framför en spegel: Haha såklart.
fått hicka: Ja.
stulit pengar från en kompis: Nej.
hoppat in i en bil med folk du just träffat: Tror inte det.
varit i slagsmål: Nej har klarat mig från sånt.
smugit ur ditt hus: Ja.
haft känslor för någon som inte känt detsamma: Tror jag säkert.
hånglat med en främling: Haha nej.
saknar någon just nu: Nej..


Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0