GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Hejsan på er !
Nytt år och ny start eller vad säger ni ?
Har bestämt mig för att det här året ska bli riktigt bra. Ska försöka göra mitt bästa i allt.
Min nyårskväll tillbringades med Lina, Linda, Alma och Caroline. Riktigt trevligt faktiskt.
Vid tolvslaget var vi i Rådsparken och kollade på alla fyverkerier och Lina och jag stog för musik där.
Efter fyverkerierna åkte Linda, Alma och Caroline hem medan jag och Lina fortsatte. Vi gick och mötte upp Pontus Gustafsson och han följde sen med oss en bit hemåt.
På vägen hem var både jag och Lina väldigt kissnödig och tillslut var jag tvungen att sätta mig och kissa annars hade jag inte klarat mig, men Lina klarade sig hem som tur var.
Väl hemma hos Lina somnade jag nästan direkt när jag la mig ner. Var helt död.
Imorse vaknade jag första gången vid 7 och låg och skakade tänder och frös , det var nog feber.
Nu ligger jag i mammas säng i vardagsrummet under täcket och fryser fortfarande. Ganska tråkigt start på nya året men inte mycket man kan göra. Inte nog med att det så måste jag plugga snart för att kunna höja mig i det enda ämnet som jag går ut med den här terminen.

Juste, jag och Lina har slagit ihop var otroligt smarta huvuden ihop och skapade en blogg tillsammans, ytterst oseriös men klicka in och kolla och kommentera vett jag . Orre & Tage's blogg

Nyårlöften för det här året blir:





Kan ju försöka att ha bloggen som ett nyårlöfte och bli aktivare i den också.
Men nu ska jag plugga och sen sova ett tag tror jag. Hörs senare ikväll!

Puss / Isabelleh

Kommentarer
Postat av: PLOY :D

GOTT NYTT ÅR PÅ DEJ :D<3

jjag tro typ att mina nyårs löfte e typ samma. :)

2009-01-01 @ 22:42:49
URL: http://jagharingablogg.blogg.se/
Postat av: PLOY :D

GOTT NYTT ÅR PÅ DEJ :D<3

jjag tro typ att mina nyårs löfte e typ samma. :)

2009-01-01 @ 22:48:22
URL: http://jagharingablogg.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Ploy: Haha okej. :) <3

2009-01-01 @ 22:54:08
URL: http://bbarabella.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0