Det var ett tag sen.

Ja, som rubriken , det var ett tag sen jag skrev blogg.
Men jag har faktiskt bättre för mig. ( Okej , typ inte men vi kan ju säga så )
Idag har jag iallafall varit i skolan, är riktigt skoltrött men jag kämpar på.
Efter det åkte jag och Lina med Johanna till skärholmen där hon skulle ta hål i näsan och ta det där vaccinet.
När vi kom till Huddinge igen gick Lina och jag hem till henne en stund men sen skulle jag äta.
Men eftersom Lina och jag absolut itne kan lämna varandra kom jag tillbaka efter det och hjälpte henne att sy hennes löshår.
Sedan var det bara upp till tomtbergahallen och kolla på träning sen hem.
På vägen hem kom vi på en liten lek typ, och jag fick självklart den jobbiga delen. Jag var tvungen att svara ja på allting som hon frgåa och ja det slutade illa!
Nu ligger jag iallafall i min säng. Borde egentligen sova tidigt eftersom jag typ somnar på lektionerna men jag kan inte sova innan klockan 12 typ..

Aja , hörs ! Puss<3

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0