your the reason why i'm thinking

hejsan bloggen!
dålig uppdatering jag vet. Förlåt ännu en gång !
Idag har jag iallafall varit i skolan, var väl inte så hemskt iallafall.
Efter skolan fick jag sällskap av Linda och Appo ner till centrum och hemma hos mig väntade Alison. Det var typ en evighet sen vi träffades. Vi ligger just nu i sängen och bara tar det lungt. Borde egentligen plugga men det är historia så det känns ju inte så lockande faktiskt.

Imorgon är det skolan som gäller igen och efter det ska jag med Stivi så hon ska ta hål i naveln och den ska vi ner till centrum och kolla runt efter en ny foundation.

Sitter just nu och lyssnar på playaheadradio , ganska bra musik faktiskt (a)
menmen , nu ska jag försöka komma igång med pluggandet.
Hörs / Isabelleh <3

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0