hemma igen.

Hej på er !
Har kommit hem för ca 20 minuter sen från inspelningen av Singing Bee. (Var där med klassen som ett studiebesök) Var väl inte sådär jättekul men ja.
Blev ganska stressigt dit med tanke på alla tåg som var inställda efter ledingen som rasat i årstaberg.
Men vi hann , (knappt).
Väl där får vi stå och vätna hur länge som helst för att bli insläppta och efter det fick vi skriva på papper och sen fick vi sitta och vänta ännu mer , men då fick vi iaf fika .
Insläppet blev väl halv åtta kvart i någonting när det egentligen skulle vara insläpp kvart över sex men förseningar som vanligt.
Fick nog sitta där på inspelningen i fyra timmar tror jag, riktigt långtråkigt vissa stunder men det var en lite rolig gubbe där som höll uppe stämmningen.
Sofia och jag kommer nog höras i det där programmet på lördag , måste ju nästan kolla!
Kolla ni med vett jag ! Inte för att det är så kul att sitta hemma en lördagkväll men har ni inte något bättre för er så kolla då !

Imorgon ska jag kanske på match. Får se om jag får med mig någon , tänker inte åka själv !
Aja , nu ska jag sova tror jag.
Kul att jag har fått lite fler läsare , hoppas ni stannar.

Puss / Isabelleh

Kommentarer
Postat av: Nadja

STACKARS dig som får gå dit på SKOLTID, verkligen synd om dig! hahaha

2009-02-11 @ 18:32:11
URL: http://junnarp.blogg.se/
Postat av: isabelle

Nadja: haha ja faktiskt ! :o

2009-02-11 @ 21:19:13
URL: http://bbarabella.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0