Hemma igen !

Hejsan på er!
Nu är jag äntligen hemma igen, har haft jättekul men jag har faktiskt saknat mitt liv här även fast det bara var ett dygn knappt!  Har speciellt saknat min bästavän ! <3

På båten spelade jag bort ungefär 300 spänn men men jag hade kul ändå. Dessutom har jag också dansat massa dansmatta och sjungit kareoke där.

Jaja , kom hem för ungefär tjugo minuter sen, vi tog en taxi från vikingaterminalen. Riktigt skönt att få "skjuts" hem !
Ska snart träffa bästis nere vid donken , ska fråga min käre mor om lite pengar så jag kan äta bara.
Vi hörs kanske senare , ska på match så antagligen efter det! Pusss på er !

Kommentarer
Postat av: Sara

Var jättegärna med på min debatt om Spotlife och skandaler.



Puss&Kram

Sara.

2009-02-27 @ 17:39:15
URL: http://prinsessansara.se

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0