@ datasalen

Hej på er !
Sitter just nu i datasalen i skolan och har datorgrafik.
Håller på med photoshop men det är lite tråkigt så jag tänkte passa på att slänga in ett inlägg.
Efter den här lektionen som slutar 12 har jag lunch och sen har jag mitt historiaprov, undrar hur det ska gå.
Jaja, skriver det jag kan och sen får man väl se hur det går.
Ska träffa Lina en stund efter skolan och sen ska jag och Corinna iväg och träna i huddingehallen, där påminde jag också mig själv att jag måste boka platser ! Tur där!
Efter träningen blir det hem och duscha sen ska jag och Lina träffas igen och åka till Tumba Gymnasium på öppet hus.

Men nu ska jag fortsätta jobba, hörs senare ikväll. <3


Kommentarer
Postat av: ploy xD

naw ^^ bella.. den bbilden kommer man ihåg.. :)

vi åste träffas snart.. corinna oxå.. :(

saknar er.. <3

2009-02-10 @ 22:10:40
Postat av: isabelle

Ploy : Ja , bilden väcker minnen ! :) <3

2009-02-11 @ 21:20:59
URL: http://bbarabella.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0