this is the life

hejsan på er !
sitter i sängen just nu , och har precis duschat .
Börjar 9.20 imorgon , skönt med lite sovmorgon ..
Juste , har inte skrivit det men jag har bytt gymnasium nu ! Går i Huddinge Gymnasiet i Samhälle med inriktning media. Riktigt rolig linje faktist !
Idag finns det väl inte så mycket att berätta , har träffat Corinna & Lina ..
Imorgon ksa jag och Lina gå och simma , ganska nyttigt faktist , förutom att jag tycker det är då sjukt tråkigt att bara simma runt och runt och runt.. Men med rätt sällskap funkar det .
Har också glömt att berätta att jag har fått en hund hem till pappa nu , Selma en brun liten dvärgpinscher.
Nej nu ska jag svara på Alison som har skrivit på msn .
Ha det bra ! / Isabelleh <3

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0