ny dag, ny design

hejsan allihopa !
Har fått ny design nu av underbara Natalie! Tack så mycket.
Dagen idag har varit väldigt lång. Började med att jag och Rebecca åkte till Salem klockan tio över åtta.
Efter det åkte jag hem, tog det lugnt väckte Lina halv ett för att hon skulle åka med mig till Sundbyberg coh fixa min tandställning. Tog tio minuter så det känns lite sådär att åka dit en halvtimme för att vara där tio minuter.
Menmen , efter tandläkaren åkte vi in till stan och sprang runt där i regnet.
Vi kom väl hem runt 4 och gick hem till Lina och tog det lugnt och fixade oss för att sen gå ner till Primo.
Efter det har vi väll inte gjrot så mycket, mest tagit det lungt. Varit ute lite.
Kom in nyss, och sitter här och nördar med Lina.

Imorgon ska jag in till stan och köpa jeans på weekday med Sara.
Efter det ska jag jobba och tjäna pengar (a) Behövs just nu!

Nej nu ska jag vara social med Lina kanske.
Ska kanske göra klart min internetuppgift också så den kommer in någon gång.
Har massa läxor tillochmed över lovet.
Aja hörs senare.. <3

Slänger in en jättegammal bild

Kommentarer
Postat av: lindlutt

du har redan massa jeans unge, plus att du köpte de när vi va i "skhlm" xd

2008-10-31 @ 00:06:05
URL: http://bbaggen.blogg.se/
Postat av: isabelle

svar lindlutt; haha nej jag har inte massa jeans. men jag kan ju inte bar aha räda måste ju köpa vanliga också :)

2008-10-31 @ 01:36:11
URL: http://bbarabella.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0