Pluggandet tar död på mig!

Tjolahopp!
Sitter i min sägn och har just skrivit klart mitt samhällskunskapsprov som var lite försenat.
Har iallfall skickat det till min lärare nu.
Idag har jag inte gjort så mycket, efter skolan gick jag sällskap hem med Linda som sen skulle vidare till stan.
Efter det gick jag upp och mötte Kaii, Vasse, Benyamin och Dante som skulle gå och köpa godis och snälla som Benyamin är fick jag också en godispåse.
Efter det jag hem och började plugga på provet, och efter enstund kom Alison hit.
Vi tog det lungt pluggade lite mer, drack te och bara chillade.
Gick och mötte Lina vid GP också ett tag, sen satte jag mig och pluggade igen. 'Alltsåbestod min dag mest av att plugga.
Ska sova snart har sovmorgon till 9.00 imorgon.
Då börjar jag med svenska.
Skriver mer imorgon, om jag hinner !
Hare så bra så länge !  <3

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0