Love game

Hejsan på er !
Sitter här i sängen med min data som har varit hos pappa en vecka, SAKNAD!
Min dag idag har varit väldigt lugn, började med engelska , som kanske inte är det roligaste ämnet , men det funkar..
Efter det hade vi data, det är väldigt chill med tanke på att vi nästan var klara med vårat arbete så jag var inne på msn och kollade runt lite bloggar sålänge.
Sista lektionen vi hade idag var historia även den är väldigt lugn.
Hade ju datorn med mig så jag fixade msn på den idag!

Sen kan jag ju berätta en liten kul grej .
När jag var påväg hem , såg jag ruby så jag gick fram och hälsa.
Det vet jag itne om jag skulle ha gjort för nu har hon och musikläraren dragit med mig in i luciatåget och julavslutningen!
Jag och Ruby ska alltså var med och sjung på dem föreställningarna. Pinsamt värre!
Menmen , man måste ju kanske offra sig lite.

På kvällen nu har jag träffat Lina.
Vi var och kollade på när juniorerna hade match, hah nummer 16!

Ska nog gå och sova nu, är verkligen sjukt trött på morgona nu!
Ha det så bra , så hörs vi imorgon!
Puss & godnatt / isabelleh


Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0