Hey, what a perfect day

Tjosan !
Sitter här i min säng, och håller typ på att somna, bara för att min mamma väckte mig tidigt imorse.
Idag har jag inte gjort så mycket. Varit i Storängshallen med Lina, vi kollade på en juniormatch men huddinge förlorade med 13-1 tror jag att det var. Var inte så insatt i matchen faktiskt.
Efter det gick vi och åt pizza på kvarnbergsplan med Pontus.
Sedan gick vi bara hem till Lina och slappade, köpte chokladkalendrar och en energiricka, men jag måste säga den fungerade inte så bra faktiskt.
Imorgon ska jag och Bästis in till stan och gå till ginatricot , hon vet inte vad jag ska köpa men det är nog lika bra det, innan hon ångrar sig och inte följer med.
Men nu ska jga gå och borsta tänderna, hörs imorgon !

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0