hemma hos

Caroline <3 , vi kom just hem från värmdö. carro hittade nog sin klänning som hon vill ha den var jättefin! :)
hade skitkul med henne idag ! , ska sova kvar här idag eftersom min mamma var så snäll och sa att jag fick sova borta en dag till änfast jag har utegångsförbud :) <3
vi åkte hem till hennes mormor & morfar och åt också förresten för den som ville veta ;) ..
annars gjorde vi inte så mycket.. fotade lite ! :)  lägger in bilderna nu :)
pusshhejj / isabellejohansson  <3

                                        japp, det var några av bilderna! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

va leker tjejen i lång brunt hår o grå tröja ??

2008-05-22 @ 16:32:00
Postat av: isabelle

vaddå leker ? .. hon är sig själv :)

2008-05-22 @ 20:43:51
URL: http://bbarabella.blogg.se/
Postat av: sara

Hahah XD såg mysigt och roligt ut ;) Hade ni det bra där?

2008-05-23 @ 08:08:48
Postat av: isabelle

ja , det var jättemysigt och kul :) §

2008-05-23 @ 08:12:09
URL: http://bbarabella.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0