usch , vilket väder !

Regn kan vara mysigt när man är ute på ett landställe och sitter inne i stugan och lyssnar på regnsdropparna som snattrar mot taket.
Men just idag känner jag inte att regnet är mysigt.
Var tvungen att gå ut med hunden i det här vädret och tror ni att att det börjar åsk när vi är ute också?..
Jag som är livrädd för åska blev rädd och dessutom min lilla hund som aldrig ens hade varit ute i regn hoppade till.
Det är så himla typiskt att allt sånt ska hända mig.
Jag har alltid varit något slags otursbarn , så alla saker händer mig och ingen annan! ..

Roligt att jag har fått flera läsare !
Fortsätt läs & kommentera !
Säg gärna till vad jag ska skriva om också !


Hare bra / Isabelle


Kommentarer
Postat av: Caroline

det händer nog inte bara dej ska du se ;)

2008-06-18 @ 16:13:28
URL: http://caruliineh.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha , hoppas inte iaf :)

2008-06-19 @ 13:47:59
URL: http://bbarabella.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0