tjockiskväll

Med Angelica idag :D
Var på nån tråkigt släktsak och efter det skjustade mamma mig till Älvsjö så jag kunde ta tåget till Angelica därifrån.
När jag satt och väntade på Angelica som skulle komma med bussen började det hagla och regna hur mycket som helst.
Det kom även lite åska och blixt ! :o HJÄLP , skiträdd för det !
Det är inte det ändå jag är rädd för ..
Börjar få lite ångest för flygplansresan om nästan en vecka !
Och sedan ska jag flygrädd åka hem själv! Usch !!

Jaja , nu ska jag fortsätta snacka med Angelica & Linda .
Och ta lite luft . Det är så himla varmt här inne ! :o
Puss / belllla

Kommentarer
Postat av: emma

kolla!¨ ¨^

2008-07-07 @ 11:54:01
URL: http://kalasemma.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0