ny härlig vecka

God morgon !
Ny vecka igen , känns som om veckorna går jättefort tycker jag.
Hade sovmorgon första dagen på sommarjobbet så jag börjar vid halv tolv.
Skulle egentligen gått upp vid kvart över tio men jag kunde inte somna om efter jag vaknade.
Lite jobbigt , för jag är alltid morgonpigg på dagarna jag kan sova ut.
Men det gjorde ju inte så mycket för nu hinner jag skriva ett blogginlägg också!
Har egentligen inte så mycket att skriva eftersom det inte hänt något än.
Har kollat lite på facebook efter gamla kompisar..
Men nu ska jag gå och platta håret och sminka mig.
Haha, det här inlägget tog nästan en timme att skriva för att jag kollade på facebook.
Hare bra tja / Isabelle

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0