hemma igen !

Tjenareh !
Har just kommit hem & ätit.
Idag är jag jättetrött & kommer att sova tidigt ! (aa')
Det är bra , måste ju vara pigg första dagen på sommarjobbet imorgon ! :D
Som sagt jag ska ju sommarjobba , vet inte vad vi ska göra än , Lina ska ringa och berätta och vilken tid också.
Tack Lina för att du fixade sommarjobb åt mig ! (a)
Och tack också för en jättemysig helg med dig. <3
Har inte så mycket mer att säga.
Hoppas ni haft en rolig helg alla ! :)
/
isabelle

älskar dom här låtarna (a)
och juste glömde berätta !
Lina och jag ska vara punkar för en dag och se hur det är !
Roligt va?
                                         
  

                 

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv för en supertrevlig helg , vi kommer varandra närmare och närmare för varje dag som går, och denna vecka kommer bli superkul ! jag älskar dig bästis :)

2008-06-15 @ 20:28:06
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: isabelle

Ja , det gör vi absolut !

Den här veckan kommer bli helt underbar med dig bästis!

Älskar dig

2008-06-15 @ 22:17:53
URL: http://bbarabella.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0