god morgon !

vaknade för en timme sen , skönt med sommarlov nu asså! :D 
 igår träffade jag ruby , vi var hemma hos henne och gjorde pannkakor
efter dert åkte vi till huddinge hyrde film rosa the movie (a) hah typ ttöntar vi är som nästan börja gråta till den :o
sen gick vi och lämnade filmen och mötte först lina & jossan . då gick alla vi upp till rådsparken & mötte kaii och jessica .
satt där en stund sen skulle lina , jossan och jessica gå hem . så jag och ruby följde med kaii hem .
där gjorde vi makaroner som blev helt misslyckade xD
efter vi hade ätit så gick vi in på kaiis rum och ringde lite folk . så jävla roligt ! xD

idag ska jag kanske åka med carro ut till henne landställe i värmdö.
får se ifall vi åker :) ..
 juste alice har fått en bästa hundkompis, Quinnie (stavning?) <3
/ isabelle <3

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0