On my own two feet

Hejsan allihopa !
Nu var det ett tag sen jag skrev ..
Har hänt mycket nu den sista tiden.
Skrev ju ett litet inlägg när jag var i Irland, kom hem därifrån den 16 .
Det var hur kul som helst där !
Shoppade jättemycket (a)
Dagen efter jag kom hem fick jag också min tandställning ..
Känns litegrann i tänderna men , jag klarar mig.
Samma dag som tandställningen började jag även jobba på mitt nya jobb.
På Villa Rosen i huddinge , som servitris !
Lite stressigt , men det tjänar till , får hur mycket som helst i dricks !
Har också legat sjuk nu dom tre .
Har haft hög feber , frusit och mått jätteilla , antagligen lite uttorkning på det också ..
Men dom flesta tror bara att jag är övertrött så man får väl hoppas på att det bara är något sånt !

Just nu är jag hemma hos min mormor & morfar ,
passar min lilla vovve lite .
Men nu måste jag gå till köket och fixa nått att äta , är jättehungrig !
Lägger upp en liten video sen ..
Pusshej / bbarabella <3

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0