Mycket mycket

Städande idag alltså !
Eftersom min pappa och vi just har flyttat hit så har det varit mycket städande efter att ha hämtat lite grejjer från huset ..
Jag och min syster stannade hemma och städade rummet och satte ihop ett skrivbord sålänge , snacka om att det var jobbigt !
Nog när det var klart , tror ni inte att vi måste hjälpa till att ta upp alla kartonger från bilen då också , nog så tog vi bara dom lätta men ändå ! JOBBIGT !
Menmen , nu är det rätt fint här faktist !  ^^

Imorgon ska familjen upp till ikea och handla lite sänger och lite smått och gott ..
Alltid kul att gå på Ikea asså !
Ska träffa Lina imorgon också , hon ska med hem hit till pappa , roligtroligt !
Men jaja , nu ska jag vara lite social med stackars Linda !
Pusspåer / Bella

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0