Godmorgon godmorgon !

Äntligen är det helg snart !
Inte för att jag har gjort så mycket i veckan men jag gillar ändå känslan att det blir helg !
Ska ju som sagt jobba idag lär bli mycket en dag som den här.
Men det betyder ju också mer pengar!  ;D
Idag ska jag träffa Caroline , det var ett bra tag sen faktist !
Har saknat henne medans hon har varit på gotland !
Sen kommer man ju inte få träffa henne på ett tag till eftersom hon åker till turkiet imorgon också ..
Vissa har det bra !
Drar till pappa idag efter jobbet !
Kommer självklart att ha med datan ! :D
Men men , nu ska jag äta min lite annorlund frukost , nämligen nudlar (a)
Skriver lite senare pusspåer / Bella


Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0