15 december

Hejhej.
Idag fyller min bästavän år, måste ju gratta henne här.
Har tyvärr inte hittat hennes present som jag ska köpa i någon affär. Men jag ska åka till ett ställe där jag vet att den finns och köpa den, I know she's gonna like it !

Ja, idag var ju iallafall inte riktigt min dag, har känt mig ganska hängig hela dagen faktiskt .
Men jag gick till skolan ändå eftersom jag inte ska vara hemma så mycket, eftersom jag varit hemma väldigt mycket den här terminen.
Dagen började med att vi hade svenska och så var inte läraren där så Stivi och jag skrev en "rapport" och sen gick vi.
Efter det lunchade jag med Sandra, Stivi och Sofia. Sen hade vi matte.
Och sist hade vi mentorstid som enligt mig är en väldigt onödig lektion menmen , jag gick på den.

Kom hem 17.20 idag bara för att vi hade rep inför skolavslutningen, vet itne ens om jag pallar var med på den ..
Efter det har jag inte gjrot så mycket , fick typ gå lite snabbt för att hinna till Lina tills halv sex och frat hennes födelsedag, men sen har jag inte gjort något mer.

Vill bara gå och lägga mig, tror jag kommer somna väääldigt tidigt idag måste jag nog säga.
Menmen, nu har jag skrivit så tangenterna har glödit , skriver säkert mer ikväll det här var inte någon särskilt rolig kväll så jag kommer hålla mig framför datan idag tror jag .



Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0