Your so beautiful

hejhej ,
Sitter på pappas jobb i hägersten nu .
Ska åka till pappa idag .
Kan berätta lite om gårdagen på thevoice.
Åkte med 18.03 tåget och där i huddinge möter jag Lina , Natta , Natta & Angelica .
I årstaberg kliver carro på men vi hittade inte varandra för det var så mycket folk ..
Sen i början av thevoice gick jag med carro , och sen möter vi Sara .
Vi går runt ett tag men det var för mycket folk i publiken så vi gick därifrån ..
Efter ett tag går jag till Lina , Natta & Natta och står med dom , fick bästa platsen  ! :D
Efter mycket om och men åkte carro hem & jag stog kvar med alla där .'
Åkte tillbaka med dom också och sen mötte vi även Emma och Micky som skulle åka med oss till huddinge ..
När vi var i huddinge blev Lina , Natta & Natta hungriga så vi gick till gp så dom skulle handla mat , men det var bara rolin och Lina som handla för jag och Natta åt av deras mat (a) .
Efter dom hade ätit klart skulle alla gå hem , lina blev mött av sin mamma , rolin av sin pappa och jag och natta följde med jossan en bit .
sen var vi ute ett tag .
Då träffade i några trevliga, typ niclas & jonathan (?) ..
haha gick runt lite med dom i huddinge centrum sen gick jag & Natta hem till mig och sov .
men nu ska jag hjälpa till här .
ha det så bra ! / -isabelleh

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0