ung nollåtta !

Hej.
Sitter hemma hos älsklingscaroline nu !
Har varit på ung08 idag , mycket mera fjortisar där idag än igår !
Träffade också lite roligt folk där som , alison , stina , rebecca , camilla, vendela , jennifer & jag vet inte vad alla hette !
Trevligt sällskap det där !
Ska träffa dom flesta av dom igen på thevoice lördag !
Imorn blir det inget ung08 för min del , ska på kryssning , men på fredag så kommer jag igen .
På lördag är det ju thevoice , ska såklart gå ! :D  vet däremot inte med vem än ? , blev många nu ..
Söndag hände nog inte så mycket tror jag .
Måndag ska vi bjuda över släkten på fika och fira mej som fyller år snart (a)
Tisdag är dagen jag fyller år och onsdag börjar skolan ! :o
Det är närmsta veckan för mig .
pusshej / bella

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0