på väg hem nu !

God kväller !
Sitter i bilen på väg hem från norrköping nu.
Har inte gjort så mycket förutom att gå på marknad :)
På marknaden gjorde jag hål i näsan igen !  , blev väldigt nöjd faktist !
Har också klippt mig men det gjorde jag inte på marknaden det var i hageby centrum eller nått sånt :p
jaja , har shoppat väldigt mycket , har även köpt födelsedagspresent till mamma som fyller år en vecka efter mig !
Fyller år om 11 dagar nu !
Idag är det ju även 080808 , ska jag vara ärlig tycker jag faktist det är lite larvigt att fira det menmen ..
Ska lyssna lite på musik nu .
Sorry för min dålig upppdatering , har inte tid nu på sommaren !
Kommer nog uppdatera mer när jag börjar skolan igen ! :D
 Over and out !

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, de är inte de man firat idag, silvia har namnsdag x)

2008-08-08 @ 22:50:30
URL: http://bbaggen.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha nej linda , jag tror inte hela stockholm skulle fira silvias namnsdag , tror itne ens hälften vet att hon har namnsdag x)

Det är klart stockholmarna firar för att det är stockholms år.. xD

2008-08-09 @ 00:59:55
URL: http://bbarabella.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0