Lite update från en vecka .

Hejsan !
Har inte skrivit nu på över en vecka , har inte haft tid helt enkelt .
Det har väll inte hänt så mycket den här veckan förutom att skolan har börjat och att jag nu verkligen går på sjödalsgymnasiet. Verkar roligt men ändå lite jobbigt ..

Igår var jag på tjejmiddag med typ alla från klassen , jättetrevligt måste jag säga !
Efter middagen vid typ halv 8 åkte vi in till stan och skulle gå på NRJ .
Det var faktist inte så bra i år .
The voice var mycket bättre !
Efter ett tag gick jag och Josephine och letade efter några av våra kompisar men vi hittade dom aldrig .
Ja , det var väl min kväll .
Josephine sov över hos mig senare på kvällen och vi kollade lite på film innan vi somnade.
Ska försöka vara mer aktiv på bloggen nu ! <3

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0