I wake up in the morning

Tjos.
Ligger just nu i min säng och ska sova alldeles strax.
Börjar tidigt imorgon med nationella i engelska, ska ha speaking delen med Stivi.

Åkte till stan idag förresten , träffade Angelica och Linda, det var trevligt!
Efter det åkte jag hem till Linda , chillade lite där och sen tog jag bussen hem där Lina mötte mig.
Vi var ute en stund men sen blev det förjävla kallt så vi gick in, som surprise hemma hade vi massa folk som skulle kolla på matchen mellan Manchester United och Inter, men eftersom jag inte är särskilt intresserad av det så bad jag Lina komma och hålla mig sällskap.

Gästerna gick för ungefär en kvart sen och då kunde jag äntligen fixa ordning mig för att sova.
Skriver mera imorgon, kan försöka mobilblogga en gång också!

Men godnatt och puss på er ! <3

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0