bästavän

1. Vad heter hon? Lina
2. Hur gammal är hon? 14 år
3. När träffades ni sist? Idag
4. Vad har hon för hårfärg? Blond
5. Brukar hon färga håret? Inte i olika färger , hon färger utväxten ganska ofta.
6. Vilka färger har hon haft? Blond och brunt
7.Vad har hon för parfym? Massa olika
8. Är hon galen? Om hon är!
9. Vad är erat bästa minne? Vi har väldigt många bra!
10. Har ni många minnen ihop? Jahadu
11. Vart bor hon? Granne med míg
12. Har ni varit utomlands tillsammans? Nej faktiskt inte , men det ska vi nog någon gång!
13. Är du avundsjuk på henne? Haha , ja såklart!
14. Vad heter hennes syskon? Jimmie
15. När träffades ni första gången? 21 Septermber 2007
16. Hur träffades ni? Båda var vilse på orienteringen
17. Vad går hon i för sporter? Innebandy
18. Vad kan hon göra på helgerna? Vara med mig !
19. Göra efter skolan? Hon tränar, pluggar, umgås
21. Har ni pussats? Ja
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Absolut , varje dag!
23. Har hon fräknar? På sommaren har jag för mig ^^
24. Har ni kollat på film någon gång? Haha ja .
25. Har ni bråkat någon gång? Nej
26. Har ni sovit i samma säng? jepp
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Haha nästan alltid
28. Har du sett henne gråta? ja, tyvärr.
29. Vad gjorde du då? Hade en axel hon kunde luta sig mot så jag kunde trösta henne
30. Har du sett henne vara riktigt arg? Ett antal gånger ja
31. Har hon sett dig gråta? Ja
32. Vad ska ni göra i sommar? Massor, det ska bli en toppensommar!
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Haha om vi har!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Jag hade aldrig klarat av mitt liv utan henne vid min sida. Hon är min andra halva, det går inte en dag utan att vi hörs av så jag skulle nog dö själv faktiskt.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Absolut
37. Älskar du henne?  Men än allt.
38. Vad är det bästa med henne? Allt
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Ingenting , hon är perfekt!
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Jafahn ,vi delar allt !
41. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? Hon har redan gjort.

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen (v.

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)

2009-03-06 @ 14:08:57
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: L

Min älskade Isabelle <3

2009-03-06 @ 14:42:43
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Haha, jag heter också Isabelle Johansson ;D

2009-03-06 @ 17:37:51
URL: http://isabellejo.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0