Tuesday

Tjatja!
Sitter i sängen och ska snart sova.
Har sovmorgon imorgon till 9.20, men jag tror jag åker med pappa upp till stockholm tidigt ändå så jag hinner .
Idag har jag inte gjort så mycket, jo en synundersökning som visade att jag skulle ha glasögon, pappa gjorde också den och han skulle också ha det, blinda familjen typ. Men vi beställde iallafall två glasögon var för det var svårt att bestämma sig för ett par!
Planerna för veckan ser ut såhär:
Onsdag: Passa Selma, promenad med Johanna.
Torsdag: någonting som jag har glömt, sen träna med corinna
Fredag: Vara barnvakt.
Lördag: Konsert med Sara.
Söndag: Npginting som jag inte kommer ihåg igen .

Ja, det är mina planer , får hoppas att jag kommer på det där jag ska göra bara. Annars blir det kanske inte så bra!
Ahmen , nu ska jag sova, hörs ! Puss/ Isabelleh


Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0