test

Om din bästa vän:

vad heter hon: Lina Hallqvist
vad kallar du henne: Lina, fjortis, älskling
Hur länge har ni kännt varandra:  14 månader
Vad gör ni när ni är?: flummar, tomtbergahallen, har roligt (a)
Har hon haft sex: haha ask her !
Dricker hon alkohol: ja
Hur ofta är ni:
flera gånger i veckan
Har du varit hemma hos henne: haha ja , många gånger!
Vad gör ni när ni är hos henne: typ olika
Är hon snygg: absolut !
När ska ni ses nästa gång: vet inte , kanske ikväll.
När pratade du med henne sist:  idag.
Har hon ätstörningar: jadu .
Är hon tjock: hahah , nej absolut inte !
Är hon snäll: ja , det är klart
Vad lyssnar hon på för musik: typ olika.
Vad är hon bra på:  allt typ
Vad tycker hon mest om: pontus kanske ?  fråga henne
Pratar ni om allt: ALLT!
Har ni bråkat någon gång:
 ja (a) 
Tycker du om henne: ja det är klart.
Tycker hon om dej: det hoppas jag :o
Bråkar ni ofta: nej, handlar mest bara om skitsaker som löser sig på en dag.
Kommer ni alltid vara bästavänner: jaa det hoppas jag.







Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0