Ny start? Kan behövas!

hejsan!
sitter vid datan nu och ska snart gå och lägga mig,
har pluggat typ hela dagen idag, känns riktigt bra faktiskt.
Har kommit ikapp med alla ämnen nu förutom typ gympa ?
Vet itne riktigt hur jag lyckas få betygsunderlag saknas i det, men jag ska fråga imorgon.
Känns som om jag har börjat skolan på riktigt nu, kommer kännas mycket skönare nu när jag inte ligger efter i så mycket. Ska verkligen börja satsa nu, det behövs.
Ska även försöka bli nyttigare, kan inte säga att jag ska bli nyttig för det kommer aldrig att funka.

Imorgon börjar jag 9.00 men jag ska vara i skolan 8.30 för att göra min matteläxa innan.
Har lovat mamma det. (a)
Efter första lektionen som är svenska har jag matte och sen lunch.
Efter lunch har jag idrott - gym, ska faktist bli kul!
Sen har jag typ lunch igen ?
och sen har jag min sista lektion som är mediekunskap. Ska få tillbaka mitt prov i det ämnet imorgon! Hoppas på ett G iaf ! Sen slutar jag 14.20.
Ja, det är min morgondag. Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska göra än, men det lär väl komma upp någt under dagen!

Juste ! Nu är jag glad igen för jag har fixat mitt löshår så nu kan jag ha långt fint hår igen!
Men nu blev det ett väldigt långt inlägg, och jag måste sova.

Godnatt sötnosar! <3

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0