helgen

hejsan hoppsan!
tänkte berätta lite om min helg nu.
började med att jag på fredagen sov över hos Sara , väldigt mysigt.
På lördagen var Lina, Linda och Sara hemma hos mig och vi hade lite filmkväll.
Lina och jag blev väldigt flummiga och typ sprang omkring lite.
Vi alla sjöng också singstar, lät väl hmm... "bra".
Orkar inte berätta så mycket  mer , förutom att jag typ kommer dö under den här veckan eftersom jag itne får prata pga av jag typ har tappat min röst. So no more talking for me den här veckan och om det inte går över tänker jag fan itne gå till skolan, låter helt hemsk..

aja , lär väl skriva här en hel del den här veckan har jag en känsla av med tanke på att jag inte har något annat att göra.
Lägger in bilder från helgen lite senare ikväll pallar inte nu .
Hare bra ! <3

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0