äntligen

hemma ...
kom hem från skolan för ett tag sen . skönt det ! :)
änfast jag hade kortdag är det jobbigt (a) , tur att det bara är en vecka kvar efter den här att jobba med rikitga skolämnen !
träffade min pappa, johanna & min lillebror i rådsparken idag. haha carro & jag lekte lite med fåren med min brorsa :'D
just nu sitter vi och lyssnar på massa gammal musik från typ hits for kids eller nåt :p
i skrivandes stund vacker utan spackel :)
juste idag fick vi våra inbjudningar till middagen med alla 9 den 2/6 .
vi skulle vara i skolan vid halv sju och åka från vart vi nu ska vid 22 på en måndag .
det jobbiga dagen efter är att vi ska spela brännboll med lärarna då .
en tradition som tomtbergaskolan har , att ha middag & brännboll :)
det ska bli kul! :'D
skriver mer när jag kommer hem från värmdö , ska med carro när hon ska kolla på klänningar ! :D
hejdå / isabellejohansson <3

Kommentarer
Postat av: Linda

tradition med middag.. aah jo har bara haft 1 gång tidigare ;D

2008-05-21 @ 18:57:29
URL: http://bbaggen.blogg.se/
Postat av: isabelle

haha , johmen det kommer ju bli ;)

2008-05-21 @ 20:43:24
URL: http://bbarabella.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0