Min helg

Har varit häärlig och lugn!
Var ju hos Angelica , vi tog det lungt och gjorde inte så mycket.
Kom ju dit i fredags och åkte hem idag .
Innan jag åkte hem idag åkte vi in till stan för att köpa ett par jeans vi hade ringt runt typ alla gina tricot för att se om någon hade den kvar och den enda som hade kvar var i pk-huset i stan. Men självklart kunde dom inte lägga undan jeansen till mig eftersom dom var på rea så det blev att vi fick skynda oss dit och köpa dom !
Fanns bara tre kvar och som tur var fanns det någorlunda bra storlekar så jag köpte ett par som var en storlek förstor men jag får använda skärp så går det !
Det var ett par jättefina Baggyjeans (a)
Nått mer jag har gjort idag ?..
Jo jag var med Lina ett tag m härligt att träffa den flickan , det var ett tag sen..
Väntar på att Alison ska smsa nu för hon ska sova kvar eftersom vi måste planera allting till resan!
Morgondagen blir att åka till stan med Corinna , hon ska köpa lite saker till hennes läger som hon behöver ha med sig.
Efter det ska jag möta Rebecca på centralen , det var också länge sen , har verkligen saknat henne ! <3
Och sen ska vi väll bara åka hem och ta det lungt , är ju fortfarande lite sjuk så..
Rebecca stannar nog tills på torsdag kväll tror jag , och det är nog då jag kan skriva blogg sista gången innan jag åker till Irland, om jag hinner ens då för annars blir det här mitt sista innan Irland ! 
För på fredag åker jag upp till grisslehamn och ska bo på hotell för på lördag morgon ska jag på bröllop när min farbror gifter sig.
Ska bli riktigt roligt  efter man hört deras planer ! 
Första blir vi hämtade av en stor ångbåt i grisslehamn och åker ut till vårat landställe vid herräng och har bröllopet där ,
sen åker vi tillbaka till grisslehamn igen med ångbåten och äter och typ är på någon fest av nått slag ? .
Sen blir det övenattning på hotellet igen och sen bara snabbt hem igen för att packa till Irland som jag drar till dagen efter !

Och om jag känner min farbror rätt så lär det ju bli massor av folk !
Jaja , har inte så mycket mer att skriva nu , och om jag inte skriver senare i veckan så ha det bra medans jag är borta så hörs vi när jag kommer hem !

Puss & Kram / IsabelleJohansson

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0