Work it

Godmorgon godmorgon!
Sitter på pappas jobb och ska alldeles strax åka hem ..
Har varit med i snart två timmar , men nu ska han åka vidare och jag hem .
Ikväll ska jag jobba och tjäna pengar !
Börjar klockan 16 tills när jag slutar.
Likadant imorgon kväll , fast efter jag har jobbat på fredag ska jag åka till pappa !
Känns lite jobbigt att jobba idag , men vad gör man inte för att kunna tjäna lite extra pengar sådär innan Skänninge marknad med Linda ?
Men men , skriver mera när jag kommer hem , måste kila nu !
<3


Kommentarer
Postat av: Linda

bara för att du kommer kunna köpa hela marknaden & jag typ en tröja som souvenir xD

2008-07-24 @ 12:23:22
URL: http://bbaggen.blogg.se/
Postat av: isabelle

2008-07-24 @ 12:49:43
Postat av: isabelle

haha , fråga om du kan f¨göra saker för att tjäna pengar hemma ;)

2008-07-24 @ 12:50:27
URL: http://bbarabella.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0