Så jävla ful ful ful.

Hej på er!

Nu sitter jag hemma hos Lina. Vi är jätteflummiga. Så ja, det blir en hel del skratt. Jag ska sova här inatt. Och imorgon ska vi till Högdalen och kolla på match. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Har inte direkt några planer tror jag.

Kväll har jag varit med Lina. Jag gick upp till henne medans hon skulle äta på O'learys här nere. Men hon tröck i sig maten snabbt så det var nemasproblemas! ;)


Jamen vi hörs lite senare. Lina lär mig och skriva blogg. Hih, pussar!


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Träffa (Blondin)Bella och gå på exklusiv bloggmiddag?



Nu söker jag en partner till mitt bloggföretags

exklusiva middag + helkväll. Den kommer att bjuda

på allting ifrån god mat till en hel del kända ansikten.



Vill du ta chansen?

Mer information finns att finna bland de senast

skrivna inläggen i bloggen. Finn det, läs vad du

ska göra för att vara med, och tillsist så får jag

redan nu bjuda på ett stort lycka till i förhand.



Mvh

2008-12-20 @ 01:35:56
URL: http://robinsoderlund.se

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0