hemma hos caroline .

hejsan allihopa !
Sitter hemma hos Caroline fortfarande .
Pratar i telefon med Angelica , min syster som packar åt mig till kryssningen .
Haha , hon har packat hela min stora väska plus lite i hennes .
Carro ska till ung08 idag med , så hon åker ungefär om en timme , så jag sitter kvar här hemma hos henne tills jag ska möte Angelica , Johanna & mina syskon på Mc donalds här i Årsta .
Klockan 17.00 ska vi checka in till båten men den går inte förrän 18.00 ,  tröttsamt !
Det blir nog roligt ikväll må ni tro !
Skriver kanske mera blogg innan jag går härifrån Carro .
Ha det så bra sålänge !
Puss / bella

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0