så sant som det var sagt

det är ju som sagt fredag den 13de idag, vet inte om det är en myt att man har otur då men jag hade iallafall det påvägen hem från johanna! Jag vrickade foten så den knakar som aldrig förr nu! Fan alltså!

Aa , mötte iallafall Lina vid pressbyrån efter middagen där vi stod och väntade med Kai (?) på att hans kompis skulle komma. Men det tog ett tag så vi satt på donken och väntade istället eftersom det var så kallt ute.
Iaf efter 9 någongång drog vi hem till Lina, hon fixade sitt hår och jag bättrade på sminket och sen drog vi till Johanna.
Satt där en stund och kollade lite på tv med henne och hennes mamma. Mysmys!

Kom hem nu för en stund sen och ska väl kolla runt lite på datan sen sova tror jag. Ska ju iväg imorgon så lite sömn kanske behövs.

Hörs kanske mer senare om inte annat så godnatt , hörs imorgon!

Pussss / Isabelle

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0