Inte lite trött bara !

Tjenixen!
Sitter här med Linis och har fotat lite väldigt oseriösa bilder som inte ens kommer upp på bloggen.
Men idag har det inte hänt så mycket, var i kungens kurva handlade lite kläder med min syster och sen handla min mor hårfärg till mig.. Blev en avfärgning plus en färg jag skulle färga efter så jag kunde få ljusbrunt hår. Men....
Självklart med min otur fick jag oranget hår , som en bild ni såg innan. Så jag var tvungen att köpa en till avfärgning men det kändes som jag åkte runt halva jordklotet och det var slut överallt! Så jag tog en blondering istället. Blev väl lite bättre så jag la i min andra färg efter, så nu har jag väl ljusrödbrun hårfärg. Men det duger , bbehöver bara färga hårbotten en gång till för den är alldeles blond!

Imorgon är det matcher som gäller !
Första vet jag inte riktigt när den var men Emil sa att den kanske började runt 13.45 så vi testar på det !
Efter det är det en match i Sköndal klockan 18.00 så vi kollar bussar och skit dit just nu men vi löser det alltid , det är ju deras sista match för säsongen så den kan vi ju inte missa!

Men nu ska vi flumma vidare , vi hörs ! Pussss

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0