26/3

hejsan bloggen!
Det var ett tag sen. Har inte hänt mycket sen sist så har därför inte så mycket att skriva.
Har varit sjuk hela veckan och har då inte varit i skolan heller.  Men imorgon ska jag följa med när vi ska på föreläsningar på kth.
Imorgon är det ju helg dessutom, skönt eller iofs märker jag kanske inte någon skillnad som har varit hemma varje dag menmen. Imorgon är det konsert på huset som jag ska gå på, becca ska följa med och stannar sen över kvällen.
På lördag vet jag inte riktigt vad som händer än men något kul lär det bli.
Söndag då blir det att åka ut till torvalla och kolla på match med lilla linis. Vi lär nog hitta överallt i sverige snart så som vi har åkt runt!
Nej nu ska jag plugga lite. puss på er ! <3

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0