17/1

Hej bloggen!
Roligaste dagen på länge idag faktiskt !
Har varit lite överallt, det började med att jag och Lina fick skjuts av hennes mamma och pappa till skogåshallen där Linas kusiner hade match.
Efter det fick vi skjuts av hennes faster till huddinge igen.
Stannade hemma i typ två timmar sen drog vi vidare till skärholmen och kollade när huddinges b-juniorer hade match.
Egentligen skulle vi ta bussen hem där, men tråkigt som vi hade tänkte vi att vi kunde följa med till tyresö och kollade när huddinges juniorallsvenska hade match. Riktigt roligt faktiskt.
Linas kompis, Dennis var snäll och skjutsade oss både till tyresö och sen tillbaka.
Men den här dagen har faktiskt varit riktigt bra !
Skriver mer imorgon om jag hinner . Min käre far fyller år då !

/ Isabellehj


Kommentarer
Postat av: Lina

Isabelle är söt :'D

2009-01-18 @ 21:50:50
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/
Postat av: Lina

Isabelle kommer spamma min blogg med kommentarer snart.

2009-01-18 @ 21:51:13
URL: http://liinahallqvist.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0