so what ?

hejsan alla ,
orkade aldrig skriva igår .
pluggade in 44 spanska glosor som Mikaela var snäll och skickade till mig (a) .
det roliga var ju att det var bara 10 av 44 som kom på glosförhöret.
menmen .
Idag har jga inte gjort så mycket , har ju känt mig lite halvsjuk hela veckan och haft ont i huvudet varje dag .
Imorgon är det äntligen fredag , slutar 13,55 sköönt !
vetinte riktigt vad jag ska göra i helgen men det lär väl bli något kul hoppas jag , kanske ska åka och kolla på innebandycup .

men nu ni , nu ska jag gå och måla naglarna & sen gå och sova .
jag håller på att somna på tangentborde här snart ^^
ha det så bra , hörs imorgon ! 
 
Isabelleh


Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0