lite för lite tid

Tjenare !
Det var ett tag sen igen !
Ni vet väl min ursäkt vid det här laget menmen .
Lite kort :
Min mamma är i bulgarien så jag är ensam hemma .
Jag är sjuk .
Jag har kommit jättenära Lina igen !
Väldigt kul för jag har verkligen saknat henne !

Sen är det väl lite fler dålig nyheter men dom behöver jag itne rabbla upp ..

Idag har jag varit i skolan , men efter havla dagen hade jag feber och jag gick hem och somnade på min hål så jag gick inte på spanskan .
Min granne , som är så underbart snäll gav mig alvedon och lagade mat till mig !
Tack om du nu läser det här !

Kan försöka skriva något blogginlägg imorgon om jag inte sover .
För jag ska inte till skolan .
Måste till Huddinge Sjukhus någon dag också . Kanske blir imorgon ..

Ha det så bra så länge <3


Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0