Glad Midsommar !

Hej allihopa !
Har inte skrivit på någon dag nu .
Kan berätta vad som hände igår :
Först vaknade jag efter att ha sovit hos kaii , sen var det bara att mata och vara lite social med katterna som jag är kattvakt åt.
Efter det skulle jag åka och jobba .
Vi började ungefär vid två och slutade runt halv tre , tre kanske.
Efter det skulle jag gå hem men smart som jag är hade jag glömt nycklarna hemma och ingen var hemme heller,
så jag hade blivit utelåst .
Men det fixade sig , jag gick upp till Kaii och Natta och hjälpte dom att bygga ihop Kaiis skrivbord.
Sen skulle jag hem och lämna lite saker men då får jag för mig att jag ska med Johanna, Pontus och deras pappa på middag och efter det till matchen !
Då var det bara att lämna allt och kuta till pressbyrån för att möta Johanna.
Då åkte vi inte till Globen där hennes pappa jobbar, och åt middag .
Stressigt efter det ringde Johannas pappa en taxi in till Kungsan till matchen .
Men nej  då hade dom stängt alla grindar för att det var för mycket folk för säkerhetsskäl.
Då gick vi vidare till skeppsbron och skulle kolla om det var mindre folk där men det var det icke !
Då ringde hennes pappa en taxi igen så vi åkte hem och kollade på matchen hemma i soffan hos deras pappa !
Myys !
Sverige förlorade tyvärr med 0-2 mot Ryssland :/ ..
Spelade pinsamt DÅLIGT !
Jaja , efter det så åkte vi hem till Johanna och Pontus mamma och sov där !
Så, idag vaknade jag vid 20 över 10 och var tvungen att åka hem och ta katterna.
Så jag gjorde det och gick sen hem och städade köket .
Sen ringde mamma och frågade om jag ville med och hämta Angelica min syster hos min mormor och morfar !
Då gjorde jag det och träffade min lilla Alice!
Åkte hem och städade mitt rum .
Just nu gör jag nudlar och väntar på att min pappa ska komma och hämta min syster och mig .
Vi ska nämligen spendera midsommar där ! '
Kanske skriver nått blogginlägg därifrån men annars :
Ha en jättebra midsommar och hoppas ni mår bra !

Pusshej / IBella

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0