Sajjk !

Godkväller !
Har inte skrivit blogg på några dagar , men ´jag har faktist haft fullt upp så det så !
I onsdags var jag med Johanna och Linda..
Igår var jag med Johanna som sov kvar här med mig hemma hos min pappa ..
Vi färgade håret , mitt blev bra men Johannas blev lite roligt ! LILA ! :D
Haha , så tänkte hon färga bort det idag , så hon köpte en mörkare färg istället , men det visade sig att håret bara blev mörkare lila ! Stackarn !
Efter färgandet passade vi mina brorsor ett tag , och sen kom pappa och hämtade oss och skjutsade oss till mitt jobb och Johanna hem ..
På jobbet var det typ ingenting att göra ..

Var inget follk där idag :s
Aja , det blir väll mer imorgon tror jag..
På lördag ska jag kanske in till Pridefestivalen , :)
Söndag åker jag nog till Malmö kommer hem på måndagen då , kommer ha datan med mig så det blir väll nåt inlägg.
Ska åka dit med pappa och kanske min syster.

Hörs senare eller imorgon !
 Over and out !


Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0