Läskigt värre !

Godkväll godkväll !
Ligger i sängen nu hemma hos pappa ..
Alla sover så jag är vaken själv ..
Gick bra på jobbet idag , lite stressigt blev det ett tag !
Efter jobbet fick jag skjuts hem och min snälla lilla underbara mamma hade redan packat allt jag skulle ha med mig till pappa , så då var det bara att sätta sig och kolla på tv och vänta tills klockan skulle bli kvart över tio när det var dags att gå till tåget.
Väl på tåget var det faktiskt rätt mycket folk , trodde folk åkte mot stockholm en fredags kväll menmen..
Kom fram till Järna vid 23 och där stog pappa och Angelica med bilen och väntade på mig så jag slapp gå i mörkret själv i det här mysko stället ..
Vi åkte och tog en cola på nån resturang här i Järna och där var det en gubbe som spillde ut öl på mig -.-..
Imorgon ska vi kanske åka till colasjön (?) och bada ..
Ska bli skönt faktist !
På söndag åker nog min syster hem från pappa , så då blir jag själv kvar här med pappa !
Detta händer i veckan för mig :
Måndag : Bio med Lina , Mamma Mia !
Tisdag : Vara med pappa på jobbet kanske ?
Onsdag : Vara med pappa på jobbet kanske ?
Torsdag : Jobba
Fredag : Jobba
Lördag : Jobba
Söndag : Skänninge med Linda tills onsdagen tror jag det var :p

Japp , så ser veckan ut ..
Men , nu ska jag sova !
Ha det så bra alla !
Puss och godnatt / Bella


Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0