23 december

hejsan bloggen!

tänk att det bara är en dag kvar till jul.
Imorgon sitter vid där med julklapparna, släkten och massa trevligt umgänge.
Känns inte riktigt som det är jul men det kommer kanske imorgon när man sitter där vid matbordet och öppnar julklapparna.

Idag har jag faktiskt fått tre julklappar.
En klänning och ett par röda tajts av mamma.
Gosigaste koftan någonsin av Lina.
En pälsmössa av Linda.
Av Kaii fick jag typ pengar tror jag  ?

Det roliga var att allt det där har jag velat ha. Tack så jättemycket för det!
Julklapparna som jag har köpt är:
Lina- leopardtajts, gråa tajts & en par söta trosor.
Mamma- Hon vill inte ha något så jag ska lova henne att hjälpa till mer hemma.
Pappa- smak till sodastream
Johanna- Ska köpa rougeborste på morgonen imorgon.
Linda- har inte köpt något än men det kommer :$
Angelica- kan inte skriva ifall hon läser min blogg.
Kaii- Ska köpa något fint till henne.


vetinte om jag har skrivit alla men ja .
nu ska jag lägga mig iallafall .
Ha det bra . Skriver nog imorgon om jag orkar !
Om inte...
GODJUL ! <3

Kommentarer
Postat av: jossan

gumman, dags att börja skriva igen? :)

saknar dig. <3

2008-12-30 @ 12:27:59
URL: http://fiinsandbergs.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0