som en vanlig dag .

God kväller .
Har kommit hem från kryssningen idag , det var roligt men hade varit roligare utan mina småbröder ..
Gjorde inte så mycket , spelade typ massor bara (a)
Träffade nån kille där som stalkade mig ..
Sjöng singstar mot han & han trodde han skulle vinna , haha vilket skämt han fick typ 4000 poäng mindre (a).
När båten kommit i land i stockholm tog det faktist inte så lång tid att komma av den , men när familjen väl var av gick dom till bilen medans jag gick till tunnelbanan för att åka till ung08.
Problemet var att jag hade all min packning med som inte var så kul att springa runt med så jag fick lämna den där filip jobbade & hämtade den sen innnan 19:00 .
Drog hem sen & har inte gjort så mycket , mer än att sitta här .
Har massa godis hemma nu förresten , köpte det på båten (a)

förresten så alla vet , idag är det bara fyra dagar kvar tills  jag fyller moppe , byxmyndig och allt vad man blir !
Alltså 15  !
Vet inte riktigt vad jag ska önska mig men det blir väl något kul , eller typ pengar :p
Av mamma vet jag iallafall att jag ska få massa möbler och sånt till mitt rum ! :D 
 
Nu ska jag gå och lägga mig faktist , är väldigt trött .
hörs imorgon bloggen / -isabelleh

Kommentarer

skriv din kommentar här:

vad heter du ?
jag är lat

E-postadress: (bara jag som ser ! )

har du en blogg som jag kan besöka ?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0